Espai de creació

#elMevACasa, amb la col·laboració de La Farinera - Centre d'Arts Visuals de Vic, us presenta un nou espai de creació amb diferents recursos i materials perquè els més menuts deixin volar la seva imaginació. A partir dels éssers que habiten el màgic univers dels bestiaris medievals, trobareu diferents propostes per experimentar i crear.

Cada setmana us anirem presentant noves propostes perquè us inspireu en l’art, feu volar la imaginació i doneu vida al vostre bestiari.

PINTA CREA I INVENTA
T’agrada pintar i dibuixar? A l’espai “Pinta, crea i inventa” trobarás propostes per descobrir el món dels bestiaris medievals tot pintant i dibuixant. Inspira’t en els animals fantàstics de la biga de Tost i deixa volar la imaginació. Escull la figura que més t’agradi, pinta-la de tots colors o inventa’n de noves. Comencem!

IMAGINA I ESCRIU
T’agraden les històries que ens narren els bestiaris? Ara et toca a tu!  Inspira’t en els personatges de la biga de Tost, tria els que més t’agradin, fes volar la imaginació i dóna vida al teu bestiari particular! Imagina i escriu el teu conte.
Ens agradaria molt veure les vostres creacions. Podeu compartir-les amb #elMevACasa, #espaidecreacio #meveduca. No us oblideu d’etiquetar-nos a Instagram @museuepiscopalvic, Facebook museuepiscopalvic o Twitter @Mev_vic

VEURE PROPOSTES AL BLOG