Quaderns del Museu Episcopal de Vic VIII

Ed. Museu Episcopal de Vic, 2017. Revista científica.

VIII 162 pàgines 24 x 16,5 cm. 15 €. Des dels inicis del MEV, la recerca científica constitueix un vessant fonamental de la seva activitat. Els Quaderns del Museu Episcopal de Vic són el mitjà preferent per difondre la recerca a l'entorn de les col·leccions del MEV en els camps de la història de l'art, l'arqueologia o la museologia, entre d'altres, així com per deixar constància de les activitats científiques que hi tenen lloc. Els Quaderns es publiquen anualment i compten amb l'assessorament d'experts pertanyents a universitats, museus i altres institucions culturals catalanes. Contenen un número variable d'articles de recerca original («Estudis») i notícies més breus sobre identificacions puntuals de peces o esdeveniments de la vida científica del Museu («Cròniques»).