WI-FI gratuït a tot el Museu

Els visitants del museu ja poden gaudir de connexió gratuïta a internet. Amb la intenció de facilitar al públic un millor coneixement de la col·lecció el museu ha instal·lat WIFI a totes les sales d’exposició. Aquesta nova xarxa WIFI permet al visitant explorar la col·lecció des de múltiples punts de vista. Ara, quan el visitant es trobi davant una obra, amb la seva tauleta o dispositiu mòbil al mateix instant podrà saber més coses sobre l’artista que la va realitzar, les tècniques i els materials utilitzats. Amb la connexió gratuïta a internet es facilita la lectura dels còdis QR i també que el públic interactui a les nostres xarxes socials mentre realitza la visita. Per als visitants internacionals això significa també accés a la informació en diferents idiomes, i poder utilitzar les eines de traducció. El WIFi també obra possibilitats de disposar d’elements digitals interactius en futures exposicions. Per accedir al servei gratuït de WIFI el visitant ha d’activar el seu dispositiu, accedir a la xarxa “Museu” i introduir els codis d’accés que trobarà visibles a la recepció del museu i a cada planta.