Viatge a Jerusalem del 3 al 7 de març 2016

El Museu Episcopal de Vic va iniciar el setembre del 2014 una nova línia d'activitat oferint viatges culturals a punts del món que tenen alguna relació amb el museu i el seu fons. Aquesta nova iniciativa es realitza conjuntament amb l'Agència Ruth Travel. L'objectiu és oferir viatges que permetin, amb el MEV com a punt de partida, donar una visió global de l'art i la cultura dels països que es visiten. El quart viatge, previst pel març del 2016, és una visita per conèixer la ciutat de Jerusalem, una de les més belles del món. Jerusalem és ciutat sagrada per 3 religions: el judaisme, el cristianisme i l’islam el que li confereix una riquesa cultural i històrica gairebé única en el món. Hi trobem llocs de gran importància religiosa i impressionants monuments com el Mur de les Lamentacions, la Cúpula de Roca o l'església del Sant Sepulcre. Una ciutat que ha atret milions de peregrins des de fa milers d'anys. Aquelles persones interessades a participar en el viatge a Jerusalem poden consultar el programa al web del Museu Episcopal de Vic. També es pot fer la sol·licitud d’informació personalitzada al telèfon del 93 886 9360 o al correu mfranch@museuepiscopalvic.com Ruth Travel és una agència de viatges especialitzada en turisme cultural i religiós, amb seu a Barcelona. És l'agència líder a Catalunya en aquest segment turístic, amb vuit anys d'experiència. La seva finalitat es que el resultat del programa cultural sigui un equilibri entre natura, gastronomia, art i historia.

Jerusalem