Un agost amb moltes activitats al Museu

El MEV ha preparat diferents propostes amb l’objectiu que tothom pugui gaudir de les magnífiques col·leccions que s’hi conserven. Les vacances d’agost són una bona oportunitat per dedicar un temps a fer excursions i descobrir el ric patrimoni de l’entorn. Fer de turistes a la nostra pròpia ciutat i comarca és un bon pretext per conèixer i aprofundir en les obres d’art que tenim més properes. Amb aquest objectiu el MEV ofereix diverses propostes. De dimarts a diumenge els visitants poden gaudir de les obres i participar en el recorregut medieval comentat que es porta a terme tots els dissabtes i diumenges a les 12 del migdia. També tots els dimecres a la mateixa hora es convida als visitants a fer una visita per conèixer l’ofici de pintor en el món medieval. Per a les famílies que visiten el Museu amb infants, el MEV facilita uns fulls d’observació en diversos idiomes i la possibilitat de participar en l’Espai el cel pintat, on s’hi troben personatges i elements fantàstics medievals per dibuixar, pintar, fer trencaclosques i escriure contes. Les famílies que fan vacances amb el programa “l’Estiu és teu”, a l’alberg de Vic, participaran els dimarts d’agost en la proposta Jocs i dracs al museu, que també s’oferirà a totes les famílies amb infants de 3 a 6 anys cada dijous a les 11h. Tots els diumenges a les 11h. les famílies amb infants a partir de 5 anys podran conèixer les col·leccions de romànic i de gòtic acompanyats d’un educador del Museu amb la visita participativa Descobriu el món medieval.