Trobada al MEV de blogers especialitzats en patrimoni cultural

Els principals bloguers catalans especialitzats en patrimoni cultural visitaran l'exposició «Pintar fa mil anys. Els colors del romànic» el dissabte 28 de juny. El MEV els ha convidat amb l'objectiu de posar en valor la potencialitat dels blogs com a eina de comunicació. Els bloguers participaran al matí en una visita, guiada per la comissària de l'exposició Judit Verdaguer, on es farà una aproximació a l'exposició, a les tècniques i pintors del romànic i als projectes de recerca en què participa el MEV, dels resultats dels quals s'ha produït aquesta exposició. A més de la visita a l'exposició, al llarg de la trobada dels autors dels blogs de patrimoni, aquests també tindran l'oportunitat de conèixer el museu, el seu fons i apropar-se a la figura d'Òliba coneixent l’espai d'Interpretació i el campanar romànic de la catedral. La trobada que es farà al MEV també vol ser un punt de trobada dels bloggers, per debatre la seva relació amb els equipaments museístics i el seu paper com a nous prescriptors 2.0. El MEV no descarta, en un futur, fer trobades amb bloguers especialitzats en altres aspectes relacionats amb el MEV com la restauració. Un blog és un diari interactiu personal a Internet. Un blog és dissenyat perquè, com un diari, cada article tingui data de publicació, de manera que la persona que escriu (bloguer) i les que llegeixen puguin seguir tot el que s'ha publicat i editat. A Catalunya, tot i alguns alts i baixos, el moviment blogaire ha estat molt actiu.