Tiquet integrat - VII de Vic

Ja es pot adquirir a les taquilles del MEV l’abonament “VII de Vic”, un tiquet turístic integrat de Vic, que permetrà als visitants descobrir set espais de la ciutat: el Museu Episcopal, el Museu de l’Art de la Pell, la Catedral, el campanar romànic, el Temple romà, la Sala Sert de l’Ajuntament i el centre històric de la ciutat, on s’oferirà una visita guiada. El tiquet, que té un cost de 10 € i que també es pot adquirir a l’Oficina de Turisme i al Museu de l’Art de la Pell, permetrà visitar els set espais durant un any. En el cas del temple romà i de la Sala Sert de l’Ajuntament, l’entrada als quals ja és de franc, es farà l’obsequi d’un imant de nevera amb la imatge del temple i l’obra de Sert. Per als menors de 10 anys, les visites a tots els espais són gratuïtes.