Taula rodona

Les empreses dinamitzadores de cultura. Dimarts 13 d’abril a les 12 h. A càrrec de Pere Vicens, Lluís Bonet, Xavier Bru de Sala i Oriol Guixà. Organitza Cercle del MEV. El Cercle d’amics del Museu Episcopal de Vic organitza la taula rodona “Les empreses dinamitzadores de cultura”. El proper dimarts 13 d’abril a les 12 h. del matí el Cercle d’amics del Museu Episcopal de Vic convida a totes les persones interessades a assistir a una taula rodona on es debatrà la importància d’establir vincles entre els àmbits culturals i els empresarials. L’acte el presentarà el Sr. Oriol Guixa, President de la Delegació a Osona de la Cambra de Comerç. La taula rodona estarà constituïda per el Sr. Pere Vicens i Rahola, Editor i President de la Comissió de Cultura de la Cambra de Comerç de Barcelona; el Sr. Lluís Bonet i Agustí, Professor titular d’economia aplicada a la Universitat de Barcelona i el Sr. Xavier Bru de Sala i Castells, Escriptor i periodista. El Cercle del Museu que es va constituir a l’any 2009 té per finalitat fomentar la participació de la societat civil en la vida del Museu i dinamitzar la mateixa institució museística.