Taller de bestiari medieval

El MEV celebra l’arribada de les vacances d’estiu amb un taller creatiu per a nens i nenes de 6 a 12 anys. A través de l’observació i acompanyats d’un educador del Museu els participants dibuixaran, retallaran i pintaran uns divertits ornaments inspirats en els animals medievals que descobriran a les obres del MEV. El taller de bestiari medieval es realitzarà el dijous 23 i el dimarts 28 de juny al MEV. Aquesta activitat, que arriba cada any per aquestes dates, té l’objectiu d’ensenyar als nens i nenes a mirar les obres i a descobrir què ens expliquen, tot buscant els dracs, les àguiles o els lleons més curiosos i divertits. Les places del taller són limitades i és necessari fer reserva prèvia al 93 886 93 60 o a través del mail informacio@museuepiscopalvic.com. La realització de l’activitat val 2 euros per cada participant. Amb el taller de bestiari medieval s’inicien les activitats que el Museu ha preparat per aquest estiu amb l’objectiu que tothom pugui gaudir de les magnífiques col•leccions que conserva. Per participar tota la família activament el MEV proposa l’Espai El Cel Pintat, un espai autònom amb personatges i elements fantàstics medievals per dibuixar, pintar, fer trencaclosques i escriure contes, que serà obert tots els dies de juliol i agost coincidint amb l’horari d’obertura del Museu. Les famílies també podran gaudir d’una visita participativa amb Jocs i dracs al Museu per a tota la família, tots els dijous del mes d’agost a les 11h i de la visita Descobriu el món medieval, que es realitzarà tots els diumenges a les 11h. Pel públic en general s’ha programat L’ofici de pintor en el món medieval, per conèixer a través de les obres del MEV com era l’ofici de pintor, els colors, els materials i les tècniques que empraven. Aquesta visita, es podrà fer tots els dimecres de juliol i agost a les 12 h. I finalment, pels que prefereixen fer un passeig per l’art, la cultura i els costums del món medieval, el MEV proposa el Recorregut Medieval. Una visita que es farà tots els dissabtes i diumenges a les 12 h.