Sketchcrawl al Mev

Una trentena d’Sketchers van reinterpretar in situ el Museu Episcopal sota el prisma d’aquest moviment d’il·lustradors. La iniciativa s’emmarca dins les activitats dels 125 anys del Mev on es pretén fer una interpretació del museu amb nous llenguatges expressius i nous moviments. Durant els pròxims mesos col·lectius de diferents disciplines artístiques aportaran les seves singulars «mirades» per mostrar com es copsa l’esperit de la institució museística, amb creacions actuals com poden ser la fotografia o la pintura i l’escultura.

Aquesta activitat estava organitzada conjuntament amb Urban Sketchers Osona dins de la 54a trobada internacional Sketchcrawl.
Els Sketchers és un moviment de persones que dibuixem "in situ", a cobert o a l'aire lliure, capturant directament el que observen. El lema d’aquesta comunitat nascuda l’any 2007 a Internet és "veure el món, dibuix a dibuix" que és un mètode per explicar la història de l'entorn, dels llocs on vivim o d'un viatge.