Sant Jordi al MEV per a tota la família

Acompanyats d’un educador coneixerem el drac del Museu que ens guiarà per un viatge a la recerca de dracs, de cavallers i de princeses. Diumenges 19 i 26 d’abril. El MEV proposa celebrar el Sant Jordi amb una visita per a tota la família L’activitat consisteix en un recorregut per les col.leccions de romànic i gòtic del Museu a la recerca dels protagonistes de la llegenda de Sant Jordi Els diumenges 19 i 26 d’abril a les 10.30 h. el MEV vol celebrar el Sant Jordi amb una visita participativa oberta a totes les famílies amb nens de 3 a 6 anys. Acompanyats d’un educador i de l’amic drac del Museu es farà un viatge a la recerca de dracs, de cavallers i de princeses. Observant, escoltant, jugant i passejant podreu descobrir alguns dels contes que ens expliquen les obres romàniques i gòtiques. Un recorregut ple de sorpreses per a tota la família.