Quaderns del Museu Episcopal de Vic IV

El MEV presenta el quart número de la revista Quaderns del Museu Episcopal de Vic La publicació dóna a conèixer la recerca a l’entorn de les col•leccions del Museu. El proper dijous 27 de gener a les 8 del vespre, el MEV presentarà el quart número de la revista científica Quaderns del Museu Episcopal de Vic. La presentació anirà a càrrec del periodista Antoni Puigverd. Amb la sortida del número IV, els Quaderns del Museu Episcopal de Vic continuen en la seva línia de donar a conèixer la recerca que es fa a l'entorn de les col•leccions del museu. Investigacions vinculades a exposicions o a altres menes de projectes, aspectes particulars de les col•leccions i de la seva conservació i notícies sobre activitats desenvolupades al MEV s'uneixen per donar testimoni del pols de la vida científica al Museu Episcopal de Vic.