Programa Cultura i Alzheimer

El Mev acollirà la primera activitat del Programa Cultura i Alzheimer, una iniciativa cultural de la ciutat de Vic i del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) dirigida a persones afectades per la malaltia d’Alzheimer i als seus familiars i cuidadors. Es tracta d’un projecte per donar oportunitat a les persones que pateixen una demència o una malaltia degenerativa i als seus familiars i cuidadors de continuar gaudint de la cultura a Vic.

Aquesta primera activitat del programa està centrada en dues obres del museu i consisteix en estimular verbalment i corporalment les persones que pateixen demència o una malaltia degenerativa. Organitzada pel Museu Episcopal de Vic i Institut del Teatre de Vic en el marc del Postgrau en moviment i educació.

Programa coordinat pel CCCB.
Informació i reserves: Alzheimer@cccb.org
Dissabte 7 d’octubre a les 10:45h. Activitat gratuïta.