Presentació del Cercle del Museu

L’any 2007 es va editar la Guia de les Col.leccions del Museu en diferents idiomes, gràcies al patrocini de persones, empreses i institucions amb una estima especial cap al MEV. Aquesta iniciativa va tenir una importància cabdal per la internacionalització del Museu. Una part d’aquest grup de patrocinadors són els que avui constitueixen la comissió de treball del Cercle del Museu, un col.lectiu que inicialment s’ha concebut sense personalitat jurídica. El Cercle neix amb l’ànim de fomentar la participació de la societat civil en la vida del Museu i dinamitzar la mateixa institució museística. El Cercle estarà format per persones físiques i jurídiques que en qualitat de patrocinadors constituiran un fons econòmic de suport a l’activitat del Museu, des de l’organització d’exposicions temporals, a l’adquisició d’obres per a les col.leccions permanents o la promoció de treballs de recerca i investigació.