Premis Un Flaix al romànic

Les premiades han estat : Natàlia València amb la imatge de més qualitat fotogràfica i Ariadna Cardò amb la fotografia més creativa. Amb una gran afluència de públic, dissabte 21 de maig el MEV va inaugurar l’exposició Un Flaix al romànic, amb les fotografies presentades al concurs de fragments de romànic per a joves i va donar a conèixer les fotografies premiades pel jurat. L’exposició, que es pot visitar fins el 10 de juliol, també es podrà consultar per Internet a través de la web del Museu. El premi a la qualitat fotogràfica ha estat per Natàlia València amb Arcs campanar de la catedral de Sant Pere de Vic i l’accèssit per Lucas Ventura amb Pica baptismal de Sant Benet de Bages; el premi a la més creativa ha estat per Ariadna Cardó amb Un passeig per recordar del pont de Queralt de Vic i l’accèssit per Javier Soriano amb Un flaix al romànic del pont de Besalú. El premi a l’escola amb més participants se l’ha endut l’escola Vedruna de Tona que ha presentat 61 fotografies dels seus alumnes d’ESO, però encara queda un últim premi que no està decidit, el premi a la votació popular de tots els visitants de la mostra, que es farà públic el 10 de juliol.