Pel Mercat Medieval vine al MEV

Per endinsar-nos en l’autèntic món medieval, durant els dies del Mercat Medieval és imprescindible la visita al Museu Episcopal de Vic. El MEV ofereix visites guiades per descobrir la seva col·lecció d’art medieval i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya. Per a tots els visitants del Mercat Medieval de Vic que vulguin fer una complerta immersió al món medieval es fa imprescindible una visita al MEV, que conserva una de les col·leccions d’art medieval més importants del món. Les seves obres són font d’inspiració per a totes les persones que volen conèixer les representacions originals d’aquesta època. Els propers dijous 6, divendres 7 i dissabte 8 de desembre el Museu proposa un viatge al segle XI, amb la visita Visió romànica; una visita guiada exclusiva per grups reduïts que farà retrocedir als visitants 1.000 anys en la història. L’Espai Oliba, centre d’interpretació que ens trasllada als temps del romànic, el feudalisme i el vassallatge, és el punt de partida d’un recorregut que inclou un tast a la col·lecció romànica del Museu i la contemplació de la ciutat de Vic des del campanar romànic més alt de Catalunya. Durant els dies del Mercat Medieval, aquesta visita tindrà un cost especial de 4,25€ per persona (50% dte del preu real), gratuïta pels menors de 10 anys, i es realitzarà el dijous 6 de desembre a les 11h i a les 12:30h i el divendres 7 i dissabte 8 a les 11h, 12:30h i 16h. Per facilitar la visita a les col·leccions, el MEV també ampliarà el seu horari d’obertura: dijous 6 desembre de 10 a 14h; divendres 7 desembre de 10 a 13h i de 15 a 18h; dissabte 8 desembre de 10 a 19h i diumenge 9 desembre de 10 a 14h.