Patrimoni & digital - Jornada 7 de febrer

PATRIMONI & DIGITAL. Tecnologia i storytelling al servei de la comunicació cultural.

Ja estan obertes les inscripcions a la jornada "PATRIMONI & DIGITAL. Tecnologia i storytelling al servei de la comunicació cultural".
Coneixerem de primera mà experiències multimèdia, simulacions tridimensionals, visites virtuals o apps gamificades, la majoria basades en la narrativa o storytelling, que han donat una nova vida a espais patrimonials i objectes de museu, facilitant-ne el seu accés universal.

Per tal de facilitar-ne el seguiment, la jornada es podrà seguir via streaming al canal Youtube de patrimoni.gencat i al microsite especial que s’ha creat sobre la jornada al web de Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya: http://patrimoni.gencat.cat/ca/patrimonidigitalvic.

ORGANITZACIÓ
Agència Catalana del Patrimoni Cultural (ACdPC)
Museu Episcopal de Vic (MEV)

INSCRIPCIÓ