Nova temporada dels Dijous del Museu amb la gent gran

Cada temporada Els dijous del Museu amb la gent gran giren al voltant d’un tema central i seguint el tema iniciat el curs passat, enguany la idea és conèixer més llegendes presents en les obres del MEV. Aquesta primera sessió La llegenda de santa Eulàlia, es farà el proper dijous 6 d’octubre a les 11 h i es parlarà de la llegenda a través de les obres dedicades a la santa que hi ha a les col•leccions del Museu. En les altres sessions parlarem de les llegendes de sant Jordi, sant Miquel i santa Magdalena. El cicle és gratuït i obert a tothom, i es pot participar lliurement a les sessions que es vulgui. Cada una tindrà una hora de durada i es desenvoluparan en bona part a la Sala d’actes del MEV. Al final s’oferirà la possibilitat de contemplar les obres originals de les que s’ha parlat.