Nova proposta social

El MEV estrena una nova proposta de suport social Junts anem al Museu. Descobrim el MEV! per a grups de proximitat sense ànim de lucre. Dijous 3 de febrer al Museu Episcopal de Vic s’inicia una nova proposta adreçada a grups i col•lectius de suport social que vulguin conèixer com funciona el Museu i què s’hi exposa. Perquè l’educació i l’accés a la cultura esdevinguin una realitat per a tots, el programa educatiu del MEV presenta una activitat adreçada a col•lectius que desconeixen quines són les funcions d’un Museu. Junts anem al Museu. Descobrim el MEV! Es portarà a terme els primers dijous de cada mes. Els participants gaudiran d’una visita per diferents espais acompanyats d’un educador del MEV. L’activitat és gratuïta i per participar-hi cal fer una reserva prèvia al mateix Museu. El mateix dijous 3 de febrer a les 11h el Museu Episcopal de Vic portarà a terme la segona sessió d’aquest curs adreçada a la gent gran: La Llegenda de santa Margarida en les obres del MEV. Amb aquesta xerrada es dóna continuïtat al cicle dedicat al tractament de les llegendes que hi ha en les obres d’art de les col•leccions. La sessió es desenvoluparà entre la sala d’actes del Museu i els diversos espais on es troben les representacions de santa Margarida. La sessió és gratuïta i per participar-hi cal fer una reserva prèvia al Museu.