Nadal al MEV

Durant les vacances escolars el Museu Episcopal de Vic celebra el Nadal amb activitats per infants i propostes familiars. El divendres 23 de desembre i el dimecres 4 de gener d’11 a 13 h farem el Taller d’Ornaments Nadalencs. Una proposta per elaborar decoracions inspirades en les formes i les imatges medievals del Museu. Els nens i nenes de 6 a 12 anys que hi participin podran dibuixar, retallar, pintar i després buscar els ornaments que hagin fet en les obres del Museu. Per realitzar aquesta activitat que té un cost de 2 euros és necessari fer inscripció prèvia. Durant les festes escolars de Nadal, el Museu també ofereix a les famílies amb infants de 5 a 10 anys l’Espai El cel pintat. Un espai d’entrada lliure on acompanyats de familiars els nens i nenes poden participar activament i de forma autònoma, amb els personatges i elements fantàstics medievals per dibuixar, pintar, fer trencaclosques i escriure contes.