La llegenda de Sant Jordi al Mev

Aconseguirà el drac menjar-se la princesa? Serà sant Jordi un valent i noble cavaller? Viu la llegenda de Sant Jordi com mai abans ho havies fet en un vídeo on els personatges i les obres del MEV cobren vida!

També us animem a venir a visitar el museu a buscar les escenes i a pintar, decorar i retallar els personatges de la llegenda de sant Jordi per donar vida a les vostres pròpies creacions. Material autònom per famílies disponible gratuïtament a la recepció del museu.

EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC

Per altra banda, cada diumenge d'abril a les 10:30h s'organitza la visita familiar "El cavaller, la princesa i el drac", una activitat familiar que també s'emmarca en la celebració de Sant Jordi. Els educadors del MEV us acompanyaran a conèixer l’amic drac del museu, que ens guiarà per un viatge a la recerca de dracs, de cavallers i de princeses. Un recorregut ple de sorpreses per a tota la família!

4€/participant, reserva prèvia.

La Llegenda de Sant Jordi al Mev