inmev

El Museu Episcopal de Vic aposta per millorar, renovar i ampliar els seus canals de comunicació. Neix un nou canal de comunicació anomenat inmev. Es tracta d’una publicació electrònica per mantenir puntualment informats a tots els usuaris de les últimes novetats, propostes, activitats i edicions del MEV. Amb aquesta nova eina el MEV amplia els seus canals de comunicació i facilita la bona difusió de totes les activitats que s’hi generen. El Museu segueix incorporant les noves tecnologies i afegeix un nou valor a la informació, obrint un nou espai d’intercomunicació. La iniciativa s’inscriu dins del projecte d’actuació per millorar i ampliar l’accessibilitat de la transmissió cultural. Si vols rebre informació per correu electrònic de les propostes, activitats i exposicions del MEV, subscriu-te.