III Jornada Museus i Patrimoni de l'Església a Catalunya

La salvaguarda del patrimoni religiós català durant la Guerra Civil Espanyola - Museu d’art de Girona, 20 de novembre de 2015 El proper divendres 20 de novembre, el Museu d’Art de Girona acollirà la III Jornada Museus i Patrimoni de l’Església a Catalunya: La salvaguarda del patrimoni religiós català durant la Guerra Civil Espanyola. La Jornada, organitzada pel Museu Episcopal de Vic, el Museu de Lleida i el propi Museu d’Art de Girona, reflexionarà al voltant de les accions de salvaguarda del patrimoni religiós català dutes a terme per diferents agents (institucionals i particulars) durant la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). La jornada va adreçada a un públic ampli —museòlegs, historiadors, historiadors de l’art, arqueòlegs, gestors del patrimoni, investigadors i interessats en general. Inscripcions: cal enviar un correu electrònic a l’adreça museuart_girona.cultura@gencat.cat indicant Jornada, nom i cognoms, DNI i institució o lloc de treball. La inscripció és gratuïta. Es lliurarà certificat d’assistència.