Guia multimèdia per visitar el MEV

La guia multimèdia del MEV inclou un recorregut per la magnífica col·lecció d’art romànic per poder descobrir les obres que guarnien les esglésies, monestirs i catedrals medievals de la Catalunya Vella. Aquesta guia multimèdia està a disposició dels visitants i també és una aplicació per a telèfons mòbils, adaptada per als sistemes Apple i android que es pot descarregar gratuïtament. A més d’oferir un recorregut i informació sobre les peces, també hi ha vídeos sobre temes diversos com l’aspecte que oferien els edificis romànics, com es va descobrir el Davallament d’Erill o l’arrencament de les pintures murals i el seu trasllat als museus. Si voleu descobrir detalls que a primera vista són impossibles d'observar, podeu demanar el dispositiu mòbil a la recepció del museu o baixar-vos l’aplicació per a iphone o ipod i per a android. Els continguts de la guia són en diversos idiomes.