Gastromuseus 2016 - del 15 al 17 d'abril

Durant el cap de setmana del 15 al 17 d’abril el Museu Episcopal de Vic se suma a la campanya Gastromuseus organitzada pel Consell Comarcal d’Osona juntament amb els museus d’Osona i amb la col·laboració d’allotjaments i restauradors. L’objectiu és potenciar la cultura, la gastronomia i el turisme de la comarca d'Osona a través d’una proposta atractiva, consistent en l’entrada gratuïta als museus, gaudint d’una variada oferta gastronòmica i hotelera a uns preus immillorables: menús, especialment elaborats per a l'ocasió, per tan sols 15 € per persona i allotjaments a només 20 € per persona.

Les propostes gratuïtes que us ofereix el Museu Episcopal són: Recorregut medieval, dissabte 16 i diumenge 17 les 12h; Sant Jordi al MEV per a tota la familia, diumenge 17 a les 11h per a Famílies amb infants de 3 a 6 anys, i Visita guiada a l’exposició “116 anys de pintura catalana”, dissabte 16 d’abril a les 17h.

Totes les reserves tant de les activitats als museus, restaurants com d’allotjaments es realitzaran a través de la pàgina web www.gastromuseus.cat