Festa major al MEV

Activitats Festa Major al MEV PORTES OBERTES Jornada de portes obertes Amb motiu de la festa major de Vic, que es celebrarà el proper dissabte 5 de juliol, el MEV us ofereix una jornada de portes obertes. Dia: dissabte 5 de juliol de 10 a 14h. EXPOSICIONS Pintar fa mil anys. Els colors del romànic Qui eren i amb quins colors pintaven els artistes de fa mil anys? La mostra pretén desvetllar alguns aspectes sobre la identitat i la formació dels pintors medievals, sobre qui els proporcionava els mitjans per a la seva tasca i com obtenien les matèries per donar color a les seves obres. Dia: del 31 de maig al 14 de desembre de 2014 VISITES COMENTADES Pintar fa mil anys. Els colors del romànic Un recorregut per l’exposició temporal “Pintar fa mil anys. Els colors del romànic” que ens portarà a conèixer aspectes essencials dels materials i tècniques emprades pels pintors de fa mil anys. Dia: dimecres 2 i 9 de juliol a les 12h. Condicions: visita gratuïta amb l’entrada al Museu Visió romànica Una visita guiada exclusiva per descobrir la col•lecció d'art medieval del Museu i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya. Dia: dissabte 5 de juliol i a les 11h. Condicions: activitat gratuïta amb motiu de la festa major de Vic. Places limitades, s’aconsella reserva prèvia. Recorregut medieval Visita comentada per l’art, la cultura i els costums del món medieval. Dia: dissabtes 28 de juny, 5 i 12 de juliol i diumenges 29 de juny, 6 i 13 de juliol a les 12h. Condicions: visita gratuïta amb l’entrada al Museu Junts anem al Museu. Descobrim el MEV! Una proposta de suport social per a grups de proximitat sense ànim de lucre. Dia: dijous 3 de juliol Condicions: activitat gratuïta amb reserva prèvia. ACTIVITATS FAMILIARS Espai el cel pintat Participeu tota la família activament en un espai autònom on hi trobareu personatges i elements fantàstics medievals per dibuixar, pintar, fer trencaclosques i escriure contes. Dia: cada dia durant l’horari d’obertura del Museu Condicions: famílies amb infants de 5 a 10 anys. Entrada lliure. Descobriu el món medieval Visita participativa amb la família a les col•leccions de romànic i gòtic. Amb un educador del Museu serem transportats al passat medieval utilitzant diferents objectes i materials. Dia: diumenge 29 de juny, 6 i 13 de juliol a les 11h. Condicions: a partir de 5 anys. Activitat gratuïta per als visitants del Museu INFANTILS Taller de bestiari medieval Fem uns divertits ornaments inspirant-nos en les representacions d’animals medievals. Condicions: per a infants de 6 a 12 anys. Amb reserva prèvia (2€) Dia: dijous 26 i divendres 27 de juny d’11 a 13 h.