Èxit participació Dia Internacional dels Museus

Unes 700 persones han passat pel MEV en la celebració del Dia Internacional dels Museus La Nit dels Museus, que proposava un recorregut pel Museu amb la música dels alumnes de l’Escola de Música de Vic, va tornar a ser un èxit. Aquest cap de setmana passat i dimecres 18 de maig, el MEV ha celebrat el Dia Internacional dels Museus amb diverses propostes per a tots els públics. Les activitats han gaudit d’una molt bona acollida per part de la gent, que ha aprofitat per descobrir el Museu o per redescobrir-lo des d’una altra mirada, participant en les activitats que s’havien organitzat. Aproximadament 700 persones han passat pel MEV al llarg d’aquesta celebració. Com ja és habitual, l’activitat que ha tingut més participació ha estat la Nit dels Museus, que el MEV organitza conjuntament amb l’Oficina de Turisme de Vic i la col•laboració de l’Escola de Música. Una proposta que combina un recorregut per les diferents sales del MEV tot gaudint de les interpretacions musicals dels alumnes de l’Escola de Música de Vic. Fent un agradable passeig el públic va conèixer els criteris establerts en cada col•lecció per exposar i mostrar les obres d’art de la manera més adequada. Amb les explicacions dels professionals del Museu i els sons dels instruments tots els espais es van omplir de vida. Una aconsellable vetllada que és tot un plaer pels sentits.