Èxit de participació Dia Internacional dels Museus

La Nit dels Museus i la visita Visió romànica han estat les propostes amb més èxit de públic Aquest cap de setmana el MEV ha celebrat el Dia Internacional dels Museus amb múltiples propostes per a tots els públics. Les activitats han gaudit d’una molt bona acollida per part de la gent, que ha aprofitat per descobrir el Museu per primera vegada o per redescobrir-lo des d’una altra mirada, tot aprofitant les activitats que s’havien organitzat. El MEV ha rebut 743 visites al llarg d’aquesta celebració. Com ja és habitual, la proposta que ha tingut més participació ha estat la Nit dels Museus, que el MEV organitza conjuntament amb l’Oficina de Turisme de Vic. Una visita que combina un recorregut per les diferents sales del MEV tot gaudint de les interpretacions musicals dels alumnes de l’Escola de Música de Vic. En aquesta edició, el tema central eren les obres escultòriques. Amb les explicacions dels professionals del Museu els visitants van poder fer un viatge al passat i conèixer les tècniques i els materials utilitzats en les diverses escultures seleccionades. Una aconsellable vetllada que és tot un plaer pels sentits. L’altre activitat que ha tingut molt bona acollida per part del públic són les sessions especials que va programar el MEV de la visita guiada Visió romànica, una proposta exclusiva per a grups reduïts que permet conèixer el nou Espai Oliba del MEV, fer un petit recorregut per la magnífica col·lecció d’art romànic i pujar al campanar de la Catedral de Vic. Aquesta visita ha tingut gran acceptació de públic des dels seus inicis i per aquest motiu s’ha decidit donar continuïtat a la proposta tots els dissabtes de maig i juny a les 11h.