Els dijous amb la gent gran

La pintura gòtica al Museu. Amb aquesta sessió continuem el cicle d’enguany dedicat a la descoberta de les obres gòtiques de les col.leccions del Museu. Dijous 4 de març a les 11 h. Nova temporada dels dijous del museu amb la gent gran. Cada temporada Els dijous del Museu amb la gent gran giren al voltant d’un tema central, l’any passat va ser el cas de l’art romànic, i aquest any la idea és donar una visió general de l’art gòtic, aprofitant que el MEV conserva una de les col.leccions de pintura i escultura gòtiques més importants del món. Per donar un coneixement més ampli del període també es realitzarà una aproximació a l’arquitectura a través de 2 visites a espais gòtics de la comarca: un espai sagrat i un espai civil. El cicle és gratuït i obert a tothom, i es pot participar lliurement a les sessions que es vulgui. Cada una tindrà una hora de durada i es desenvoluparan en bona part a la Sala d’actes del MEV. Al final s’oferirà la possibilitat de contemplar les obres originals de les que s’ha parlat. La propera sessió és La pintura gòtica al Museu, dedicada a descobrir les obres gòtiques que configuren les col.leccions del Museu. Serà el proper dijous 4 de març a les 11h. L’entrada és gratuïta, amb inscripció prèvia. Els Dijous del Museu amb la gent gran volen oferir coneixements sobre un període artístic però també pretén intercanviar coneixements sobre la cultura, les formes de vida i els costums dels nostres avantpassats.