#elMevACasa

Durant aquests dies de tancament temporal #elMevACasa es conectarà amb vosaltres des de l'altra banda de la pantalla. Us oferim un museu online amb propostes per a totes les edats perquè puguem continuar compartint art, cultura i coneixement.

Recorregut virtual per l’exposició «Nord & Sud» i per les seves obres d’art.Píndoles sobre l'exposició "Nord & Sud", amb textos d'aprofundiment sobre les obres d'art que s'hi exposen.

Recorregut per les sales del museu on podreu veure les obres d'art que s'hi exposen a través de fotografies panoràmiques de 360º.

Recorregut online per les obres top del Museu per veure les peces més destacades de les diferents col·leccions.

Conferència en streaming  “Nord & Sud: reconstruir l’Europa medieval des de Noruega i Catalunya” del conservador del museu Marc Sureda

Cicle virtual entorn de la condició de la dona en la societat medieval, que anirem actualitzant cada dia amb noves entrades al blog del MEV.

#elMevACasa us proposa el #artathomechallenge per jugar en família: imiteu una obra del MEV amb allò que tingueu a casa. Animeu-vos a participar!

Seguiu-nos a les xarxes socials i al blog del MEV