El museu estrena web

El nou web estrena una nova estructura que respon a les principals tendències actuals de disseny, usabilitat i programació;  compta amb un disseny responsive, o sigui, que s’adapta a tots els dispositius, navegadors i pantalles, permetent millorar els serveis i prestacions tant a l’espai físic del museu com en la visita en línia.

La nova versió web substitueix a l'estrenada el 2010 i que ja volia mostrar la riquesa i diversitat de la col·lecció del MEV, però que s’ha enriquit amb nous continguts audiovisuals. Aquest nou disseny de web incorpora noves i innovadores funcionalitats pel visitant com l’opció de fer una visita virtual (Street View) per les sales del museu, o realitzar diferents recorreguts; si el visitant està al museu, utilitzant el seu dispositiu mòbil o tauleta pot accedir al web del museu a traves del Wifi gratuït i escollir diferents recorreguts en funció del temps de què disposi o dels seus interessos.

Si es vol fer una visita lliure, accedint al web del museu també es podrà ampliar informació de les obres amb vídeos, imatge i textos.
El nou web incorpora l’apartat “El meu MEV” que permet a l’usuari que es registri poder guardar les seves obres preferides o crear els seus propis recorreguts que tindran sempre disponibles per recordar la visita, preparar classes o poder publicar-los i compartir-los a les xarxes.

L’estrena i remodelació d’aquestes eines són la primera acció d’un any en què la institució vol reivindicar-se com una institució històrica de primer nivell, oberta a la societat i adaptada als grans canvis tecnològics. La web ha estat realitzada per l’estudi de disseny Gassiot&Llobet