El MEV comença el curs escolar ampliant l’oferta de propostes educatives per a les escoles

El Servei Educatiu del Mev us presenta un ampli programa d’activitats i propostes que complementen l’educació en les diferents etapes. Utilitzem diversos recursos educatius per desvetllar les pròpies capacitats, amb l’objectiu de gaudir amb tots els aprenentatges. Fem ús de la imaginació, l’observació, l’expressió, la creació i la comunicació per oferir uns recorreguts dinàmics i atractius que ens apropen al món prehistòric, antic, medieval i modern. Junts descobrim com eren els nostres avantpassats, què feien, com vivien, què pensaven i què els hi agradava.

Per a Educació Infantil els nens i les nenes descobreixen el museu a través dels contes, tot relacionant les narracions orals amb les imatges.

Les propostes per a Educació Primària ens aproximen a les col·leccions a través de les arts plàstiques, la música, el teatre i el joc per ajudar a adquirir competències bàsiques.

També oferim unes visites educatives pensades per a alumnes de Secundària, Formació Professional i Batxillerat que complementen els aprenentatges humanístics i artístics d’aquesta etapa.

Com a novetat per aquest curs destaquem una nova proposta recomanada per a Cicle superior d’Educació Primària i ESO, la visita AUSO. Una de romans, una activitat per submergir-nos en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual. La casa romana, el fòrum i el temple seran alguns dels escenaris que utilitzarem per editar un curtmetratge sobre diferents aspectes de la vida dels romans. Descobrirem com i on vivien, els edificis públics, quines creences tenien, la indumentária...

Aquelles escoles que estiguin interessades en descobrir l’enigmàtica civilització egípcia ja poden reservar L’Arqueta de l’Antic Egipte, un recurs pedagògic de préstec gratuït a les escoles i que conté diversos materials per ajudar a descobrir als alumnes aquesta antiga cultura mil·lenària.

Podeu fer la reserva de la vostra escola o centre educatiu al telèfon 93 886 93 60 o reserves@museuepiscopalvic.com.

Activitats educatives al MEV

Programa activitats educatives 2019-2020