Descompte del 50% en el preu de l'entrada

Conscients de la complexitat de la situació creada per pandèmia, el MEV ofereix des d'aquest divendres, 6 de novembre, un descompte del 50% en el preu de l'entrada. L'objectiu d'aquesta rebaixa és facilitar la visita i el coneixement de la col·lecció permanent del museu en un context on molts equipaments culturals han hagut de tancar portes a causa de les restriccions de mobilitat fixades per frenar la Covid-19. La reducció del preu d'entrada a la meitat serà vigent fins al 31 de desembre.
La rebaixa a la meitat del preu de l'entrada busca incentivar la visita en un moment de gran complexitat social on l'art i el coneixement poden servir com a gaudi i com una interpel·lació al visitant. També vol ser un estímul perquè gent de la Vic i dels seus voltants coneguin o redescobreixin el museu, una referència en l’art medieval europeu.

RECURSOS PER A UNA VISITA SEGURA

Seguint les directrius de la Generalitat, els museus es mantenen oberts com a equipament cultural essencial amb el 33% de la seva capacitat. Aquests equipaments es consideren equipaments segurs amb aforaments petits, un ampli horari... L'agenda d'activitats ha quedat suspesa (fins al 9 de novembre).
Des de la declaració de la pandèmia, el MEV ha fet una important aposta per la Cultura Segura establint un protocol d'higiene i seguretat. Més enllà de l'ús obligatori de gel, de la mascareta o de mantenir la distància de seguretat, s'han pres altres mesures com la potenciació d'un recorregut unidireccional, l'ús dels telèfons mòbils dels usuaris com a guia de visita presentant recorreguts, informació de les obres..., desinfecció davant de l'usuari de les tauletes que es posen a disposició de l'usuari o nous sistemes de control per garantir una correcta ventilació de les diferents sales.
En el cas de les activitats educatives aquestes s'han pogut mantenir amb la reubicació de part d'aquestes activitats en espais oberts.