Concurs

El MEV participa a la Carrera dels Museus, el joc del Dia Internacional dels Museus creat per la D.G. de Patrimoni Cultural. El concursant que hagi visitat més museus guanyarà el gran premi del concurs. El Museu Episcopal de vic participa a “La Carrera dels Museus”, el joc del Dia Internacional dels Museus creat per la D.G. de Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya. El joc és una aplicació de la xarxa social Facebook i per tant el públic que concursi ha de tenir un perfil a Facebook. Funcionament del Joc: - El joc es diu “La Carrera dels Museus” i, com indica el seu nom, els concursants hauran de visitar el major nombre de museus possibles del 15 al 31 de maig. - A cada museu hi haurà penjat un cartell promocional de “La Carrera dels Museus” on caldrà que els concursants es facin una foto. - A l’aplicació de Facebook hi haurà un mapa amb els museus participants localitzats, amb el nom, l’adreça i els horaris. - Cada cop que hagueu visitat un museu i fet la foto al cartell, haureu d’entrar a l’aplicació de Facebook i pujar la foto. En el mapa quedaran marcats en color els museus ja visitats. - Cada foto pujada (museu visitat) dona 250 punts. - El concursant que hagi visitat més museus i, per tant, hagi penjat més fotografies, obtindrà una puntuació més elevada, i guanyarà el primer premi: un viatge a París per a 2 persones, amb 2 entrades pel museu del Louvre. Els millors classificats tindran regals dels museus. Ja pots descarregar-te l’aplicació al teu facebook i avisar els teus amics (per cada amic que convidis tindràs punts extra!). El joc, però, no començarà fins al 15 de maig.