Cases d'Oliba, una iniciativa per dinamitzar el paisatge cultural de la Catalunya Central

Cases d'Oliba és un projecte promogut pel Bisbat de Vic i consisteix en dinamitzar una sèrie d'equipaments culturals de primer nivell per tot el territori (Ripollès, Osona, Bages, Moianès i Anoia). El projecte vol donar a conèixer al gran públic un patrimoni amb arrels mil·lenàries que guarda l’empremta del bisbe i abat Oliba (971-1046).

Per tal de gaudir d'aquests equipaments culturals, s'ofereixen diferents paquets: l’entrada conjunta general permet visitar els sis equipaments durant tot un any; l’entrada a les “Cases de muntanya” inclou les esglésies del Ripollès i la Plana de Vic; l’entrada a les “Cases de la Plana” permetrà entrar als equipaments de la Plana de Vic, l’Estany i Manresa. Les entrades sectorials tenen una validesa de dues setmanes. Totes les entrades són gratuïtes per als menors de divuit anys, per tal de facilitar l’accés als joves a aquest patrimoni.

Consulta tota la informació a www.casesdoliba.cat