Arriba l'estiu al MEV!

L'estiu ja és aquí i el MEV t'espera! Al llarg d'aquest mesos de juliol i agost podràs gaudir de les propostes que ofereix el museu:

Les visites guiades del MEV
La ciutat de Vic a l'Edat Mitjana. Els dissabtes 3 de juliol i 7 d'agost el museu t'explicarà com era viure en un ciutat medieval a través d'un recorregut guiat per la seva col·lecció.

L'esplendor del gòtic. Els dissabtes 17 de juliol i 21 d'agost podràs conèixer  les millors peces del gòtic català amb una visita guiada per les sales del museu i la catedral de Vic.

Recorregut Medieval. Els dissabtes i diumenges de juliol i agost i els dimecres i divendres d'agost podràs gaduir d'una visita comentada per l’art, la cultura i els costums medievals!

Jugar a través de la història
Sabíeu que les cultures neolítiques ja jugaven? Us heu plantejat mai com devien ser els jocs a l’antiga Roma o a l’edat mitjana? Endinseu-vos a la col·lecció del MEV amb una activitat en què a través de l’art, la història i tot jugant descobrirem jocs com el Senet, l’Alquerc o el Molí de nou! Els dissabtes de juliol (3, 17, 24 i 31) a les 17h t'esperarem al museu amb moltes ganes de jugar!

Jocs històrics al MEV i a la plaça
El dia 10 de juliol vine, juga i descobreix diferents jocs dins i fora del museu a la primera jornada de jocs històrics organitzada pel MEV i l’Ajuntament de Vic. I a la tarda... convertirem la plaça del museu en un espai lúdic ple de jocs amb la Companyia de Jocs l’Anònima! No us ho perdeu!

Activitats familiars
Jocs i dracs al museu. Dracs de set caps i de diferents mides i colors s’amaguen en les obres del MEV i ens expliquen històries extraordinàries. Un recorregut ple de sorpreses per a tota la família! Comencem el viatge?

Déus, mòmies i faraons egipcis. Descobrirem en família la cultura que va créixer als voltants del riu Nil, desxifrarem jeroglífics i aprendrem per a què servien els uixebtis, els escarabeus i d’altres objectes màgics.

Activitats per a casals d'estiu
Si voleu que les nenes i els nens del vostre casal d'estiu s'ho passin bé aprenent a través de la cultura, veniu al museu! Tenim dues activitats pensades ells:

Juga i experimenta amb l'art medieval. Jugarem i experimentarem amb les formes, colors i textures, fent volar la imaginació i desenvolupant la sensibilitat i creativitat. El museu és un espai fascinant de descoberta sensorial! (Infants de P3 a P5)

Juguem! El joc del Sol i la Lluna. Confeccionarem el nostre propi joc de taula, convertint-nos en fitxes humanes. Les caselles, però, seran ben especials: estaran inspirades en l’auca del Sol i la Lluna, amagada en les rajoles de ceràmica del MEV! (Infants de 1r a 3r de primària)

Descarrega l'agenda