De la casa al museu: l'artesania ahir i avui

Rajoles, plats, mobles, teixits... són objectes d'ús quotidià que formen part de les col·leccions d'arts decoratives del museu. Però, en quin moment deixaren de ser mers utensilis i passaren a ser considerats obres d'art? Quina relació té això amb el col·leccionisme, el Modernisme o la concepció artista-artesà?
Descobreix-ho amb una visita guiada a les col·leccions del MEV, el MAP i a diferents tallers d’artesans del carrer de la Riera: Sandra Quílez (pell), Sama Genís (ceràmica), Montse Albàs (sastreria), Elisabet Puigblanqué i Carles Gómez (impressió), Jesús Romero (forja) i Cristina Marin (Joies) faran d'enllaç entre el passat i el present. Un recorregut a través de l’art i l’artesania per a redescobrir i endinsar-te en la riquesa i la història dels treballadors i treballadors del món artesanal!

Visita guiada per a tots els públics els dies 1 i 2 de maig
- Dissabte 1: visita al MEV + tallers artesans, 11h-13h
- Diumenge 2: visita al MAP + tallers artesans, 11h-12:30h
Preu: 10€ per persona (inclou els dos dies)