Art i Cultura Religiosa a Catalunya en línia

Oberta la inscripció per a la sessió en línia sobre "Heretgia i ortodòxia a l'Edat Mitjana a Catalunya" , a càrrec de Marc Sureda, conservador del Museu Episcopal de Vic i Irene Llop, professora de la UVic-UCC.

Amb motiu de l'ajornament de la 9a Jornada sobre "Art i Cultura Religiosa a Catalunya. Ortodòxia i Heretgia a l'Edat Mitjana", es presenta una sessió divulgativa en línia per tal de fer una introdució i presentar una peça de la col·leció del Museu Episcopal de Vic relacionada amb la temàtica.

Programa

-Presentació: Valoració de les 8 edicions ja realitzades de la Jornada sobre Art i Cultura Religiosa Catalunya
Docent: Marc Sureda. Director de l'Institut Superior de Ciències Religioses de Vic i conservador del Museu Episcopal de Vic.

-Heretgia i ortodòxia a l’Edat Mitjana: introducció als conceptes generals i alguns exemples
Docent: Irene Llop. Professora de la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, campus Vic.

-Heretgia, ortodòxia i art. Un exemple de les col·leccions del Museu Episcopal de Vic: la Taula de la Trinitat d'Antoni Peris.
Tour virtual pel Museu Episcopal de Vic a càrrec de Marc Sureda.

Informació pràctica

Preu: Gratuit
Format: Webinar
Idioma: Català
Data: dijous, 25 de juny de 2020
Horari: d'11 a 12 h
Inscripció: Omple el formulari i obtindràs l'enllaç al webinar.