Activitats educatives 20/21

Aquest serà un curs excepcional, per això el MEV ha adaptat el programa d’activitats presencials als nous protocols sanitaris amb l'objectiu d'oferir-vos una visita segura. Algunes de les activitats, com és el cas de VICUS. Una ciutat en Joc! o AUSO. Una de romans, combinen la visita al museu amb un petit recorregut per la ciutat de Vic. Consulteu les activitats i les adaptacions que s'han fet a les mesures Covid per a Educació InfantilEducació Primària, i per a alumnes de Secundària, Formació Professional i Batxillerat

Davant la incertesa d’aquest nou curs, el Museu aposta per oferir noves propostes més enllà de la visita presencial amb recursos que permetin reforçar la relació escola-museu. “El MEV A L’ESCOLA” és un projecte que té per objectiu traslladar l’experiència del museu a l’aula amb recursos digitals, materials pedagògics en préstec, activitats presencials a les escoles amb l’equip educatiu del Museu i projectes de col·laboració.

El MevEduca a l'escola:
FORMES I COLORS - Educació infantil
DESCOBRIM L'ANTIC EGIPTE - Educació primària
VIATGEM AL MÓN MEDIEVAL - Educació primària

Materials en préstec:
Podeu reservar L’Arqueta de l’Antic Egipte, un recurs pedagògic de préstec gratuït a les escoles que conté diversos materials per ajudar a descobrir als alumnes l'enigmàtica civilització egípcia.

Recursos digitals:
Disposeu de diferents activitats per experimentar i potenciar la creativitat a l'aula. Propostes perquè us inspireu en l’art, feu volar la imaginació com L'Espai de Creació, El Meu MEV o els Jocs històrics.

Projectes de col·laboració:
Criem què aquesta situació d'incertesa és una bona oportunitat per establir nous vincles i noves maneres de treballar amb la comunitat educativa. Amb l’objectiu de crear entorns d’aprenentatge compartit, el Servei Educatiu del Museu col·labora amb projectes personalitzats que s’adapten a les necessitats de cada centre educatiu per reforçar la relació entre l’escola i el museu.

Estem segurs que, malgrat la seva excepcionalitat, aquest serà un bon curs!

Si necessiteu més informació contacteu-nos al telèfon 93 886 93 60 o bé a reserves@museuepiscopalvic.com

Activitats educatives al MEV

Programa activitats educatives 2020-2021