Del 12 d'abril al 27 d'octubre de 2013

Facies fidei. Expressions artístiques de la Fe cristiana a la Catalunya medieval

Moltes d'obris d'art medievals van Ser produïdes com 1 eines o escenografies destinades al culte Cristià. A mes de les Seves Qualitäts estilístiques materials Que, Calc Tenir ÉS EL COMPTE i Missatge ESPIRITUAL Que transmetien a les persones De la Do temps culturals. Les Riques Col·leccions d'art conservades litúrgics medievals a Catalunya són Testimonis d'uns Segles crucials en la Història del País Nostre i do de Cultura. El Museu Episcopal de Vic, al marc de l'Any de la Fe, pautes Proposa per 1 dels LECTURA AQUESTA obris d'art romànic Seves i Gòtic exhibides UNA permanents Els Els vendes. El Diàleg amb dels Peixos estableix procedents de les Col·leccions Diocesanes bisbats de Barcelona, ​​Girona, Lleida, Solsona, Tarragona, Tortosa i Urgell permetra VEURE com a els uns casos i les dones de la Catalunya medieval percebien ia a els Vivien Conceptes bàsics de la Fe Cristiana.

Descarregar en PDF