Visió romànica

El primer dissabte de cada mes el Museu us ofereix una visita guiada per descobrir la seva col·lecció d'art medieval i pujar al campanar de la Catedral. Si voleu retrocedir 1.000 anys en la història, us proposem un viatge al món medieval amb la visita Visió romànica. L’Espai Oliba, centre d’interpretació que ens trasllada als temps del romànic, el feudalisme i el vassallatge, és el punt de partida d’un recorregut que inclou un tast a la col·lecció romànica del Museu i la contemplació de la ciutat de Vic des del campanar romànic més alt de Catalunya. Places limitades, s'aconsella reserva.

Horaris de la visita: primer dissabte de cada mes a les 10:30h
Preu: 8,50€ per persona (menors de 10 anys gratuït).

Horaris especials Mercat del Ram i Setmana Santa: dissabte 13 d'abril a les 11h i dissabte 20 d'abril a les 12h