Mercat Medieval al MEV

Diumenge 8 de desembre de 10 a 14h

2 x 1 EN L'ENTRADA GENERAL AL MUSEU

JOCS DE TAULA DE DIFERENTS ÈPOQUES
Situats al vestíbul del museu.Durant l’horari d’obertura del museu.
Saps que fa més de 4000 anys que es juga a jocs de taula? Des de l’antic Egipte fins a l’actualitat el joc de taula ha estat present a tot arreu. A l’edat mitjana s’hi jugava a les tavernes, als monestirs i a les corts reials. Vols conèixer a quins jocs jugaven? Vine al MEV i t’ensenyarem jocs medievals com l’Alquerc, el Molí de Nou, el joc de la Guineu i les Oques i d’altres de més antics, com el Senet egipci.

ESPECTACLE FAMILIAR "CONTES MEDIEVALS"
Divendres 6 i dissabte 7 a les 15:30 i a les 16:30h. Activitat gratuïta
Joan de Bover “Bouí”, un joglar vingut directament del segle XIII, ens narrarà contes de l’època medieval. Divertides històries amb prínceps, princeses, reis, mags i, fins i tot, algun ésser maligne.

VISIÓ ROMÀNICA
Divendres 6 i dissabte 7 de desembre a les 12h i a les 17h.
Preu especial mercat medieval: 4,25 € (menors de 10 anys gratuït). Places limitades, reserva prèvia.
Espai Oliba + tast a la col·lecció de romànic del MEV + pujar al campanar de la Catedral. Una visita guiada exclusiva per fer un viatge 1000 anys enrere, descobrir la magnífica col·lecció d’art medieval del MEV i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya.

RECORREGUT MEDIEVAL
Dissabte 7 i diumenge 8 de desembre a les 12 h. Servei gratuït per als visitants del Museu.
Visita comentada per l’art, la cultura i els costums del món medieval.

LA LLEGENDA DEL NADAL EN FAMÍLIA
Diumenge 8 de desembre a les 10:30h. Famílies amb infants a partir de 3 anys, s’aconsella reserva. Preu: 4€ per participant.
Què van descobrir els tres reis savis d’Orient? Què va somiar Josep? Per què tenen ales els àngels? Amb aquesta visita coneixerem l’origen de la tradició del Nadal i els Reis i donarem resposta a aquestes i d’altres preguntes. Davant d’un frontal d’altar romànic les figures dels personatges del pessebre prendran vida.