El cicle del Nadal al MEV

Proposem un itinerari visual a través de les obres més representatives del Museu que reflexen els episodis més destacats del cicle del Nadal: l’Anunciació, la Visitació, el Naixement, l’Adoració dels pastors, l’Adoració dels Mags, la Fugida a Egipte i la Presentació al Temple. En una època en què la gran majoria de la població no sabia llegir ni escriure, les imatges tenien atorgada una funció pedagògica. Observant les diferents escenes el poble analfabet podia conèixer i interpretar els passatges bíblics. Amb aquest recorregut guiat a través de les obres d’artistes romànics i gòtics descobrirem el cicle complert del naixement de l’Infant amb algunes obres que formen part de les col·leccions de pintura i teixit del museu.

Dissabte 9 de desembre a les 11 h. Visita inclosa en el preu de l’entrada al museu.