Una mirada a cultures i tradicions d'àsia i àfrica

Curs coorganitzat per la UVic i el Mev. Les quatre sessions d'aquest curs ens acostaran a través de la càmera de Jordi Llorens, a la riquesa i diversitat del nostre planeta, de les cultures que el conformen i dels ésser humans que l’habiten.
Compartir aquestes altres maneres d’entendre el món i d'expressar-se permet una reflexió al voltant de la nostra realitat i ens possibiliten generar altres idees i sobretot altres actituds que ens ajudin a millorar el nostre entorn i a posar un petit gra de sorra per transformar-nos.

2 de maig: Etiòpia i la ceremonia del TIMKAT al nord del país
9 de maig: L’Islam: Emirats, Brunei, un racó de món perdut a Borneo i Harar, la ciutat islàmica d’Etiòpia.
16 de maig: El món hindú. El KUMBH MELA, la concentració religiosa més gran del món.
23 de maig: Birmània, el regne del somriure etern.

PONENTS
Jordi Llorens. Viatger i fotògraf. Professor de Turisme de la Universitat de Girona. Autor de diverses publicacions i exposicions de viatges. Col·labora amb institucions i mitjans de comunicació en materia turística.

Mercè Puntí. Llicenciada en Història, Geografía i Art. Catedràtica d’Ensenyament Secundari. Postgrau en Lideratge i Gestió Cultural.

COORDINACIÓ ACADÈMICA
Antoni Portell, Centre d'Innovació en Formació i Educació de la UVic-UCC.
Mercè Puntí.

DESTINAT A
Públic en general que per interès professional i/o personal estigui interessat en conèixer els continents asiàtic i africà des d'un extens punt de vista que contempla: religió, ciències socials, història, art, filosofia i pensament.
Professorat de Secundària amb interès en la temàtica.

INFORMACIÓ GENERAL
Preu: 30 €
Lloc d'impartició: Museu Episcopal de Vic. Plaça del Bisbe Oliba, 3, Vic.
Dates: 2, 9, 16 i 23 de maig de 2017
Horari: dimarts de 18 h a 19.30 h
Idioma: Català
Certificació:  Certificat d'assistència. Cal assistir al 80 % del total de les sessions.

Matrícula:
Les matricules es podran realitzar del 4 al 25 d’abril

-On line www.uvic.cat

-Recepció del Museu Episcopal de Vic

- Secretaria del Centre Internacional de Formació Contínua de la Universitat de Vic

Si el curs no arriba al mínim d'alumnes requerit es retornaran els diners als alumnes que s'hagin matriculat.