VI Jornada d'Art i Cultura Religiosa

Les relíquies i el seu significat a l’Edat Mitjana: del testimoni a la llegenda.

L'edició d'enguany està dedicada a les relíquies a l'edat mitjana, uns objectes molt populars però sovint mal compresos que van esdevenir imprescindibles en l'estructuració de la societat cristiana medieval i que per això van rebre tractaments artístics excepcionals.

En el marc dels Cursos d'Estiu de la UVic-UCC, l'Institut Superior de Ciències Religioses de Vic i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, organitzen en col·laboració amb el Museu Episcopal de Vic, una jornada per aprofundir en el coneixement del patrimoni religiós i cultural de Catalunya.

La primera part de la jornada tindrà lloc a l'Institut de Ciències Religioses de Vic (matí), on s'impartiran les ponències i la taula rodona, i la segona part (tarda) tindrà continuïtat al Museu Episcopal de Vic.

Data: dimecres 28 de juny
Horari: 9:30h a 14h i de 16h a 17:30h